پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4779
-
الف
+

اختصاصی: فوتبالیستی که بازیگر شد

"اشپیتیم آرفی" بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در سریال «لژیونر» مهمان آی‌فیلمی‌هاست.

مهاجم گلزن سابق زمین‌های فوتبال حالا با بازی در فیلم و سریال‌های ایرانی نامی در عرصه بازیگری برای خود دست و پا کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، هنرنمایی "اشپیتیم آرفی" بازیکن خارجی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در سریال «لژیونر» مورد توجه مخاطبان شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

اشپیتیم آرفی بازیکن آلبانیایی تبار که روزگاری در زمین‌های فوتبال با گل‌هایش باعث شادی تماشاگران می‌شد، با ورود به عرصه بازیگری در آثار سینمایی و تلویزیونی کشورمان به ایفای نقش پرداخته است.

آرفی درباره چگونگی ورودش به دنیای بازیگری می‌گوید: دنبال بازیگری نبودم؛ پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «آوار» به من داده شد و با علیرضا نیکبخت همبازی شدم. بعد از این فیلم سینمایی، سریال «دیوار به دیوار» سامان مقدم پيشنهاد شد که دو قسمت در آن بازی کردم. تجربه خوبی برایم بود.

وی با اشاره به سریال «لژیونر» حرف‌های خود را چنین ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه بازیگری حرفه اصلی من نیست، آقای آب پرور کمک زیادی کردند. حتی بازیگران سریال هم طوری رفتار کردند که من خیلی راحت کار کنم.

اشپیتیم درباره واکنش خانواده‌اش به بازیگر شدن وی می‌گوید: خانواده خوشحال هستند. زمانی که گفتم می‌خواهم به ایران برگردم و بازیگری کنم، هیچ کدام از آنها باور نکردند و نسبت به حضور من تعجب کردند.

این بازیکن بازنشسته فوتبال، تا اینجای راه بازیگری را به خوبی پیموده است. حالا باید منتظر ماند و دید که آینده وی در این عرصه چگونه رقم خواهد خورد.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
علیزاده

باسلام به آی فیلم میشه لطفا سریال ستایش۱ و دلنوازان و فاصله ها و پس از باران را ساعت ۴-۵پخش کنید ومیشه لطفا ساعت سریال جراحت را در ساعت ۴_۵ پخش کنید